مناقصه عمومی – مناقصه شماره ۱۰۳-۱۴۰۱ : اجاره ، نصب و راه اندازی، نگهداری و پشتیبانی شبکه VSAT
مهلت دریافت اسناد مناقصه: ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ لغایت ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
آخرین مهلت ارسال پیشنهادها: ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
تاریخ اعتبار پیش فاکتور: ۳ماه از تحویل اسناد به مناقصه گزار
هزینه خرید اسناد: واریز مبلغ ۵۰۰،۰۰۰ ریال به حساب ۲۸۹۰۳۸۷۹۵ بانک تجارت شعبه مرکزی به نام شرکت زیرساخت فنآوری تجارت ایرانیان و ارسال تصویر فیش واریزی از طریق فرم ذیل
هزینه شرکت در مناقصه: هزینه آگهی روزنامه و برگزاری مناقصه ( ۸۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال ) برعهده برنده مناقصه می باشد.
ضمانتنامه: ضمانتنامه شركت در مناقصه به مبلغ ۶٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال به صورت ضمانتنامه بانکی غیر بانک تجارت با اعتبار سه ماهه و قابل تمدید برای سه ماه دیگر به نام شرکت زیرساخت فنآوری تجارت ایرانیان یا واریز نقدی به حساب جاری شماره ۲۸۹۰۳۸۷۹۵ بانک تجارت شعبه مرکزی ، کد ۴۰ به نام شرکت زیرساخت فناوری تجارت ایرانیان
لذا از تامین کنندگان فعال در حوزه های مذکور درخواست می گردد جهت خرید اسناد مناقصه
۱- مبلغ ۵۰۰،۰۰۰ ریال به حساب ۲۸۹۰۳۸۷۹۵ یاشماره شبا :
IR 7301 8000 0000 0002 8903 8795 بانک تجارت شعبه مرکزی بنام شرکت زیرساخت فناوری تجارت ایرانیان واریز و تصویر فیش واریزی را در فرم ذیل آپلود نمایند.
۲- تصویر نامه معرفی آدرس ایمیل شرکت، و تلفن تماس جهت دریافت اسناد مناقصه با سربرگ و مهر شرکت، تهیه و در فرم ذیل آپلود نمایند.
۳- اطلاعات خواسته شده در فرم را به دقت تکمیل و ثبت نمایند.
۴- شرکت زفتا پس از بررسی اطلاعات و فیش واریزی ، فایل اسناد مناقصه را به ایمیل معرفی شده ارسال می نماید.
۵- تایید دریافت یا عدم دریافت اسناد را به ایمیل E.SHADAB@ZAFTA.IR ارسال نمایند.
۶- راههای ارتباطی ما با شما صرفاً شماره همراه و ایمیل ثبت شده در فرم می باشد و هرگونه تغییر از طریق آنها اطلاع رسانی خواهد شد.
” جهت ارتباط با ما و طرح هرگونه سوال لطفا با شماره همراه ۰۹۱۲۷۷۸۶۱۸۶ جناب شاداب تماس حاصل نمایید.”
آدرس تحویل اسناد به زفتا : تهران خیابان انقلاب – حد فاصل ابوریحان و فلسطین – بن بست سروش – پلاک ۱۱۲۶